Kvalitet & Miljö

Kvalitet är viktigt för Premo och vi är stolta över den kvalitet vi levererar!

Dagligen levererar Premo hundratusentals produkter runt om i Stockholm med en servicegrad (leverans i rätt tid) på över 98% och med ett nöjd kund index på 93-95% i externa mätningar.

Vi är naturligtvis stolta över vår kvalitet och grunden till dessa resultat ligger i mångårigt arbete med att utföra, kontrollera, agera och justera efter kund eller egna behov.  

 

Alla bär vi ett gemensamt ansvar för hur vi vill påverka vår miljö.

Som konsument gör du med Premos redan etablerade distribution ett minimalt påslag på klimatavtrycket.

Vi täcker redan från start alla Storstockholms hushåll och skapar därför inga extra transporter.

Det tycker vi är ett hållbart alternativ!

 

Premo tar givetvis ett eget ansvar för hur vi bäst kan erbjuda hållbara lösningar för hemleveranser.

Just nu pågår ett flertal aktiviteter som ska bidra till det.

Visste du till exempel att alla hemleveranser inom tull sker fossilfritt?