Premo tecknar avtal med iBoxen
19 april 2021
Premo som redan når två miljoner stockholmare vässar sitt erbjudande, både för hemleveranser och cirkulära tjänster.

Premo tecknar avtal med iBoxen
Premo som redan nÄr tvÄ miljoner stockholmare vÀssar sitt erbjudande, bÄde för hemleveranser och cirkulÀra tjÀnster.
I dag skickar svenskarna drygt en miljon paket varje dag â och det kommer inte att minska. iBoxen Ă€r en ny, nationell, infrastruktur för att skicka, leverera och returnera paket. Genom att teckna ett avtal med iBoxen kommer Premos kunder bĂ„de kunna hĂ€mta och lĂ€mna paket dygnet runt inom en snar framtid.
Med leveransboxar utstÀllda pÄ mÄnga stÀllen i Stockholm fÄr Premos kunder tillgÄng till Ànnu fler hÄllbara leveranslösningar.
â Avtalet med iBoxen stĂ€rker vĂ„rt erbjudande och position pĂ„ marknaden. Det skyndar pĂ„ utvecklingen för hur stockholmarna kan ta emot paketleveranser pĂ„ ett bra sĂ€tt. iBoxen Ă€r ett framtidsföretag, sĂ€ger Ricard Bring Tellander, försĂ€ljnings- och marknadschef pĂ„ Premo.
â För iBoxen Ă€r avtalet med Premo vĂ€lkommet, sĂ€ger Anders Holm CCO/co-founder iBoxen.
â Vi mycket glada att Premo valt att teckna avtal med iBoxen, vĂ„ra transportneutrala paketboxar som Ă€r tillgĂ€ngliga 7/24 Ă€r ett perfekt komplement till Premos övriga tjĂ€nster, som Ă€ven erbjuder deras kunder ett bekvĂ€mt leveransalternativ, sĂ€ger Anders Holm.
iBoxen gör hela Sverige tillgÀngligt genom en infrastruktur med leveransboxar för att ta emot och skicka paket. MÄlsÀttningen Àr att det ska finnas 50 000 leveransboxar i Sverige.